News & Events

Γνωρίζουμε τη Μαρία Αραβανή

Πολλοί ίσως την έχετε δεί στις τελευταίες εκθέσεις της Felina ως chief stewart, εμείς γνωριστίκαμε με μια τυχαιότητα που κινδύνεψε να αποβεί σε ή σε μοιραία παρεξήγηση ή σε εξαιρετική συνεργασία, η ιστορία απέδειξε ότι προτιμήσαμε την δέυτερη εκδοχή!
Η Μαρία Αραβανή είναι λογίστρια και εργάζεται επί 20 χρόνια ως οικονομική διευθύντρια σε διαφημιστική εταιρεία. Η σχέση της με τα ζώα ξεκίνησε από την παιδική ηλικία με γάτες της γειτονιάς και συνέχισε με δεκαετή αθλητική καριέρα στην υπερπήδηση εμποδίων με άλογα. Παράλληλα εργάστηκε για δέκα χρόνια στο μεγαλύτερο εξειδικευμένο ενυδρειακό κατάστημα της Ελλάδας το Water Inn. Οι σκύλοι αν και ήταν πάντα η μεγάλη της αγάπη ήρθαν λίγο αργότερα στη ζωή της και από τότε ξεκίνησε το ενδιαφέρον τόσο για τις εκθέσεις μορφολογίας όσο και για το grooming, διατηρώντας πάντα τους σκύλους της σε show condition at all times ακόμα και αν δεν συμμετάσχουν σε εκθέσεις. Έχει συμμετάσχει σε σεμινάρια διεθνώς αναγνωρισμένων groomers (Plinio Icassati, Alberto Bianchi και άλλων) που αφορούν show grooming για Yorkshire terrier, Poodle, Bichon Frise και άλλες φυλές και οι γάτες επέστρεψαν κλείνοντας τον κύκλο που ξεκίνησε με αυτές και συμμετέχει σε εκθέσεις ως handler, αναδεικνύοντας γάτες Ελλήνων εκτροφέων με τίτλους Best in Show & Best of the Best, τα τελευταία πέντε χρόνια. Στις τελευταίες 3 εκθέσεις της Felina συμμετέχει ενεργά τόσο στο stewarding όσο και στην διοργάνωση. Το 2017 ξεκινά το δικό της εκτροφείο Περσικής γάτας και οι γνώσεις της τόσο στη μορφολογία όσο και στον καλλωπισμό της γάτας ελπίζει στο μέλλον να τη φέρουν και στη θέση του κριτή.
 
Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε την συνέντευξη - ερωτηματολόγιο που υποβάλει η Felina σε όλους τους Stewart :)
 

 

 -Felina:Σε ποιά έκθεση /ποιες έκθέσεις έλαβες μέρος σαν stewart;

 
 -Maria:Οκτώβριος 2016 Αεροδρόμιο

Φεβρουάριος 2017 Θεσσαλονίκη

Μάιος 2017 Αθήνα

 

-Felina: Περιέγραψε μας τα καθήκοντα σου σαν stewart 

 

-Maria:Καταγραφή παρουσιών 

Ενημέρωση λίστας και κριτών για τις γάτες που απουσιάζουν

Φροντίδα για την ομαλή προσέλευση των συμμετεχόντων στις κρίσεις

Βοήθεια στην επικοινωνία κριτών - συμμετεχόντων

Απολύμανση τραπεζιού μετά την αποχώρηση της κάθε γάτας

Απολύμανση κλουβιών στα rings και στα BIS πριν χρησιμοποιηθούν από κάθε γάτα

Σήμανση των κλουβιών με τα νούμερα του κάθε group

Φροντίδα ώστε να προσέλθουν όλες οι γάτες στην κάθε κατηγορία πριν ξεκινήσει το ring η το BIS

Βοήθεια στην επικοινωνία κριτή - γραμματείας για οποιαδήποτε διευκρίνηση

Ενημέρωση συμμετεχόντων σε περίπτωση που ο κριτής θέλει να αλλάξει τη σειρά των κρίσεων, σύμφωνα με τη λίστα που έχει παραλάβει από τη γραμματεία

Παράδοση κρίσεων από τον κριτή στη γραμματεία ανα τακτά χρονικά διαστήματα έτσι ώστε να καταχωρούνται οι κρίσεις πιο γρήγορα

Ενημέρωση των κριτών για τυχούσες καθυστερήσεις συμμετεχόντων σε περίπτωση που κάποιος έχει να δείξει γάτες σε περισσότερους από έναν κριτές την ίδια ώρα

Διανομή των κρίσεων στους συμμετέχοντες και των τίτλων στο τέλος κάθε μέρας

 

 

-Felina:Περιέγραψε μας την συνεργασία σου με τον κριτή / κριτές, ποιος κριτής ήταν, σε ποια γλώσσα μιλάγατε, τι γνώσεις αποκόμησες από τον συγκεκριμένο κριτή.

 
-Maria:Οι κριτές είναι πάντα πρόθυμοι να πουν τόσο στους συμμετέχοντες όσο και στους stewards όσο περισσότερα μπορούν για την κάθε γάτα, η πλοιοψηφία των κριτών μιλάει αγγλικά και ένα μεγάλο μέρος της δουλειάς του steward είναι η μετάφραση. Καθώς το stewarding είναι συνήθως το πρώτο βήμα στην μελλοντική καριέρα ενός υποψήφιου κριτή, οι κριτές είναι πάντα πολύ περιγραφικοί και επεξηγηματικοί όχι μόνο με τους βοηθούς κριτών αλλά και με τους steward, ειδικά αν ο steward δείξει ότι ενδιαφέρετε για κάτι τέτοιο. Οι κριτές που επιλέγουν να δουν τις γάτες ανά κατηγορία και αλλάζουν τη σειρά της λίστας που έχουν παραλάβει, είναι το πρώτο πράγμα για το οποίο ενημερώνουν τον steward και συνήθως εξηγούν και τους λόγους για τους οποίους προτιμούν αυτό τον τρόπο.Όλοι οι κριτές ανεξαρτήτως εμπειρίας έχουν πολλά να προσφέρουν στους stewards και είναι πρόθυμοι να το κάνουν όταν ο steward τους ενημερώσει γι’ αυτό ή αν δουν ότι υπάρχει ενδιαφέρον. Είναι πολύ σημαντικό o steward να επικοινωνεί τόσο με τον κριτή όσο και με τους συμμετέχοντες έτσι ώστε να υπάρχει καθ’ όλη τη διάρκεια των κρίσεων ένα ευχάριστο και φιλικό κλίμα και να αποφεύγονται οι παρεξηγήσεις και οι εκνευρισμοί. Μην ξεχνάμε ότι το κύριο μέλημα των συμμετεχόντων σε μια έκθεση μορφολογίας είναι να ακούσουν μια αντικειμενική κριτική για την κάθε τους γάτα και συνήθως είναι αγχωμένοι. Δουλειά τους steward είναι να βοηθήσει όλους τους συμμετέχοντες να παρουσιάσουν σωστά τις γάτες τους, να μην ξεχαστεί καμία συμμετοχή και στο τέλος των κρίσεων να είναι όλοι ευχαριστημένοι. 

 

-Felina:Σου δόθηκε κάποιο bonus, αναμνηστικό  από τον σύλλογο-διοργάνωση? 

Κάποια παροχή;

 
-Maria:Καφές, νερό και φαγητό είναι διαθέσημα από τη διοργάνωση σε όλες τις εκθέσεις για τους stewards 

 

-Felina: Συμμετείχαν γάτες σου στην έκθεση στο διαγωνιστικό κομμάτι, αν ναι τι φυλή, τι κατηγορία κλπ 

 
-Maria:Όχι αλλά σε όλες τις εκθέσεις δείχνω γάτες ως handler όπως επίσης και γάτες συμμετεχόντων που δεν προλαβαίνουν να τις δείξουν ή δεν θέλουν να τις δείξουν οι ίδιοι. Γάτες από διάφορες φυλές όπως περσικές, εξωτικές, ragdoll, σφύγγες, british shorthair, σιβηρίας κλπ

 

 

-FelinaΠεριέγραψε μας    την συνολική σου εμπειρία απο την έκθεση/ εκθέσεις  της FelinaGreece  ως stewart 

 
-Maria:Κάθε έκθεση μορφολογίας διαμορφώνει τη δική της ταυτότητα και χαρακτήρα. Οι εκθέσεις πρέπει να είναι ευχάριστες για όλους και στο τέλος της ημέρας η καλύτερη επιβράβευση για τον steward είναι να βλέπει τόσο τους κριτές όσο και τον κόσμο να αποχωρούν χαμογελαστοί. Γνώση και εμπειρία είναι τα κύρια χαρακτηριστικά που αποκομίζουμε όλοι από τις εκθέσεις και στην κάθε επόμενη είμαστε περισσότερο έτοιμοι και να βοηθήσουμε τη διοργάνωση και να μάθουμε ακόμα περισσότερα. Ειδικά για τις εκθέσεις της Felina με το σύστημα της WCF η πληροφόρηση και η γνώση δίνονται από τους κριτές σε όλο τον κόσμο απλόχερα βοηθώντας να μάθουμε αρκετά τόσο για τη μορφολογία όσο και για τα χαρακτηριστικά όλων των φυλών. 

-FelinaΘα το ξαναέκανες, και αν ναι για ποιούς λόγους;

 
-Maria:Σίγουρα θα το ξανακάνω ακόμα κι αν δεν είναι απαραίτητο. Αν ο steward κάνει σωστά τη δουλειά του, αποζημιώνεται από τα χαμόγελα και τις ευχαριστίες του κόσμου και αυτό είναι κάτι το οποίο αν δεν το ζήσεις δεν μπορείς να το καταλάβεις. 

 

-Felina Μοιράσου μαζί μας ιδεές και προτάσεις οι οποίες θα διευκόληναν την εργασία των stewart σε σε μια έκθεση

 
-Maria:Η σωστή πληροφόρηση για τα καθήκοντα του steward είναι πολύ σημαντική. Η κάθε έκθεση έχει τις δικές της ιδιαιτερότητες και ο steward πρέπει να είναι έτοιμος να αντιμετωπίσει όποιο πρόβλημα προκύψει. Η γραμματεία κυρίως αλλά και το προεδρείο του συλλόγου πρέπει να ενημερώνονται για τα πάντα από τους stewards οι οποίοι είναι τα μάτια τους και τα αφτιά τους στην έκθεση αφού εκείνοι δεν μπορούν να είναι παντού όλες τις ώρες. Αυτό που μπορεί να βοηθήσει είναι ο ορισμός ενός πιο έμπειρου steward ο οποίος θα είναι επι κεφαλής των υπολοίπων και θα είναι ικανός να διαχειρίζεται την ομαλή εξαγωγή της διοργάνωσης. Είναι πολύ σημαντικό ο steward να μπορεί να απαντά στις περισσότερες ερωτήσεις των συμμετεχόντων και να μη χρειάζεται όλοι να πηγαίνουν στη γραμματεία, δυσχεραίνοντας έτσι τη δουλειά της.   

 

-Felina Άλλες σκέψεις που θα ήθελες να μοιραστείς. 

 
-Maria:Το ιδανικό για μια έθεση θα ήταν να υπάρχει ένας steward ανά κριτή και ένας ακόμα επικεφάλης, αλλά όλοι γνωρίζουμε ότι αυτό δεν είναι εφικτό. Γι’ αυτό ακόμα και αν τα άτομα δεν επαρκούν, όταν αυτά είναι σωστά ενημερωμένα, μπορούν σίγουρα να αναπληρώσουν οποιοδήποτε κενό προκύψει. Ένα ακόμα θέμα που απασχολεί τους συμμετέχοντες που έχουν έρθει από επαρχεία ή από άλλες χώρες είναι όταν αυτοί χρειάζεται να φύγουν νωρίτερα από τους υπόλοιπους γιατί πρέπει να ταξιδέψουν. Όσες φορές μου έχει τύχει κάτι τέτοιο ενημερώνω τον κριτή ότι πρέπει να δωθεί προτεραιότητα σε συγκεκριμένες γάτες (κάτι το οποίο το έχουν σεβαστεί όλοι οι κριτές) και φροντίζω να ενημερώσω τη γραμματεία για να αποσταλούν οι κρίσεις τους ταχυδρομικά.

 

-Felina θΑ σε ενδιέφερε ενα σεμιναριο, για στιουαρτ σχετικα με τα καθηοντα του και το πως να χειριζεται τις γατες? κάτι άλλο που θα προσδοκούσες από ένα τέτοιο σεμινάριο? 

 
 -Maria:Το σεμινάριο είναι απαραίτητο και για τα καθήκοντα και για το χειρισμό. Είναι ενδιαφέρον σε ένα σεμινάριο να ακούσουμε και τις απόψεις των κριτών για το τι περιμένουν από τους stewards και τι βοηθάει εκείνους επίσης. 

Safe Pet System

Ασφαλίστε την γάτα σας, είτε πρόκειται για κατοικίδιο, είτε για εκτροφική γάτα.
Με τα αποκλειστικά πακέτα που εξασφάλισε η Felina
για εσάς και την γατούλα σας!
Εlit παροχές, απόλυτη ασφάλεια, μπορείτε να ασφαλίσετε και ολόκληρο το εκτροφείο σε προνομιακές τιμές.
Αφορά αποκλειστικά μέλη της Felina Greece.
Ρωτήστε μας!

your ad here

your ad here

Contact us

Felina Greece

Epidavrou 39 str. 15233

Athens-Greece

Head office:felinagreece@gmail.com

tel: +30.211.40.44.060

Corporate Site - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.